Eric Esser

Maak kennis met Eric

Naam: Eric Esser

Geboortejaar: 1985

Eric is geboren in Den Bosch, heeft in het verleden op het Frederik Hendrik College en het Koning Willem I College gezeten en woont al jaren in de mooie Bossche binnenstad.

Als inwoner van de binnenstad merkt Eric dat het carnaval daar het hele jaar door leeft: “Het carnaval is een van de trotse dingen uit de stad, wat door de gemeente koste wat kost beschermd moet worden.”

Eric geeft als motivatie en doelstelling om politiek actief te worden voor de PVV Den Bosch: “Ik ben trots dat ik derde op de lijst sta van de PVV. Eindelijk kan de stad nu op een partij stemmen die écht naar de mensen luistert! Veel partijen luisterden immers de laatste 30 jaar alleen maar naar de mensen die ze wilden horen. Nu de PVV meedoet krijgen ze te maken met de mensen die ze nooit hebben willen horen. We gaan alles voor die mensen doen om een vuist te maken. Wijken om de binnenstad heen worden steeds onveiliger en daar moet iets aan gebeuren!”