Lambert van Griensven

Maak kennis met Lambert

Naam: Lambert van Griensven

Geboortejaar: 1969

Lambert is een Nulander in hart en nieren en sinds enige tijd dus ook een Bosschenaar.

Als motivatie om politiek actief te worden voor de PVV Den Bosch stelt Lambert dat hij de politiek de laatste jaren met ergernis volgt: “Waar de overheid lustig geld bleef strooien voor nieuwkomers in ons land, moest de gewone Nederlander daar telkens weer voor op draaien. Dit ten koste van onze stelsels van zorg, pensioen en veiligheid. Een grote groep ‘nieuwe Nederlanders’ heeft nooit iets bijgedragen aan ons systeem, maar profiteert wel ten volle van ons belastinggeld. Daarbij worden we ook nog eens opgezadeld met islamisering.” Lambert wil dat hier een eind aan komt, niet door te klagen op social media, maar door politiek veranderingen te brengen.

Daarom wil Lambert zich in de Bossche gemeenteraad inzetten om het beleid te veranderen: “De cultuur, normen en waarden die wij van onze ouders meekregen moeten we ook weer door kunnen geven aan onze kinderen. Zonder uitzonderingen. Met het programma van PVV Den Bosch kunnen we dit waar maken: meer veiligheid, meer behoud van onze cultuur, meer en betere zorg en minder lokale lasten. Wij van de PVV zijn er voor ú, en we staan dan ook altijd open om écht te luisteren naar de burgers, bijvoorbeeld met lokale referenda. Door het volk en voor het volk!”