Laura Mostert

Maak kennis met Laura

Naam: Laura Mostert

Geboortejaar: 1965

Laura is geboren en getogen in Rotterdam, maar voor de liefde naar het mooie Den Bosch verhuisd.

Als techniekdocent heeft ze veel ervaring in het les geven aan moeilijke jongeren, zo heeft Laura onder andere les gegeven in een jeugdgevangenis. Daarnaast volgt ze op dit moment met veel plezier de opleiding Kindercoach en hoopt medio april haar diploma te behalen.

Laura geeft als motivatie om politiek actief te worden voor de PVV Den Bosch: “Zolang ik mij kan herinneren wilde ik al de politiek in. Het stuitte mij danig tegen de borst om toe te moeten zien hoe de politiek in Nederland omgaat met de eigen bevolking. Ouderen kunnen vaak, bijvoorbeeld vanwege noodzakelijke zorg, niet meer samenwonen in een verpleeghuis en worden zo na jaren lang samen zijn uit elkaar gerukt. Statushouders krijgen voorrang op huizen en betalen geen zorgkosten, terwijl de belastingbetalende burger hiervoor moet opdraaien.”

Wat Laura vooral wil bereiken met de PVV Den Bosch: “Naar de dagelijkse problemen van Bosschenaren wordt nu niet geluisterd en oplossingen worden er niet geboden. Wij willen, door laagdrempelig te zijn, deze barrière doorbreken voor de burgers. En met behulp van lokale referenda echt naar onze inwoners luisteren. Als PVV Den Bosch spreken we duidelijke taal en draaien er niet omheen. Wij zijn er voor ú.”